En Tur I Det Blå

Härliga härliga Stockholm!

Vaknade i en härlig famn, sträckte på mig, kisade ut genom fönstret, strålande solsken!

Havet kallade och efter en olaglig färd på mopeden så var det äntligen dax.

Väl ute på det stora blå tog lyckan ett hårt grepp om mig. Stockholm är en fantastisk stad. Ett muller lämnar stadskärnan och förvandlas snarare till ett behagligt sorl, byggnaderna sträcker sig stolta mot solen. Jag sitter där i fören mitt på det glittrande vattnet och blicka upp på den fina fasaden av berg, fartyg och pampiga hus, blicken dras till min älskes ögon, de strålar av välbehag jag inte sett på länge, jag vet att han njuter. Och det va då jag insåg hur lycklig det gör mig att ha träffat en så vacker och ömsint person.

Tack för en sagolig sommardag.
Jag är alldeles varm.



image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback