She call my name and start to walk to the small room

Jag låg och vred mig hit och dit hela natten, tvingade mig själv att släcka lamorna vid halv sex tiden. Jag måde så jäval dåligt, huvudet sprängde, näsan rann, det lixom krampade i varenda muskel i min  kropp. Det va som om jag någonstans där inne visste vad som skulle komma idag.
Jag som redan igår bestämt mig för att ha en hällsovecka, massor av grön mat, behandla min förkyldning, ta hand om mig själv....allt förvandlades till fittveckan. Rent bokstavligt.
Helvette!
Rövkuken!
Kan jag ta och bli vuxen nån gång, spelar ingen roll hur det går för alla andra. Jag kommer endå aldrig bli en sån. Jag måste ta tjuren vid hornen och sluta larva mig. Livet blir inte bättre än såhär...!
Suck!
Det är så härligt att varje gång man planerar ett steg framåt, får man en käftsmäll som gör att jag ragglar tillbaka så många steg att jag är i nån jävla neandertalarutveckling.
Helvette!




Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback